Wednesday, September 15, 2010

Ποδήλατο - Μέσα μεταφοράς

Με αυτό το ευχολόγιο έγινε το εξής απίστευτο! Μου είπε η μανούλα οτι είχε θέμα το παλιό ποδήλατο με τη μεγάλη μπροστινή ρόδα και οτι τα χρώματα ειναι καφέ-μπεζ-λαδί...καταλαβαίνετε τι έπαθα όταν είδα το χαρτί του εξώφυλλου! Κομμένο και ραμένο στα μέτρα της!!! Γενικά αυτή η αγορίστικη σειρά της K&Co είναι απο τις αγαπημένες μου! Τις 2 γωνίες στο εξώφυλλο τις άφησα κενές γιατί θα κολούσε η ίδια την μπομπονιέρα που είναι ποδηλατάκι! Εξτρα χρώματα μου είπε κόκκινο-κίτρινο και πράσινο. Γενικά μου άρεσε πολύ αυτό το βιβλίο ευχών και σας βάζω αρκετές σελίδες να δείτε! Να σας ζήσει ο κούκλος με την τέλεια οδοντοστοιχία!!!


8 comments:

Kelly K. said...

Κοριτσάκι μου τέλεια δουλειά!!! Το ποδήλατο είναι υπέροχη ιδέα για αγοράκια!!!

Unknown said...

Eίναι πράγματι υπέροχη αυτή η συλλογή χαρτιών και με υπεροχα χρώματα και θέματα!!! Το βιβλίο σου είναι μοναδικό με ωραίο στήσιμο και υπέροχα μελάνια!!!!

Να ζήσει ο μικρούλης

peny said...

Φανταστικό!! Οπως πάντα άλλωστε!! Σου κατσε και το χαρτί μια χαρά!!
Μπράβο!!!

Μαιρη said...

Πολύ όμορφο!!! Μου αρέσει που η εσωτερική διακόσμηση διαφέρει από άλλα βιβλία σου!

Ελευθερία said...

πολυ όμορφο εγινε Βίκυ!!! και το χαρτι εδεσε απιστευτα κ με τα χρωματα .... κ το εσωτερικο ειναι πολυ ιδιαιτερο!!! μπραβο σου!!!

eudokia said...

πολύύύ καλό! ωραίο θέμα το ποδηλατάκι!!!

EFI said...

Αααα δεν το σχολίασα αυτό το αλμπουμάκι ε? Ε ναι είναι κι αυτό υπέροχο και το χαρτί στο εξώφυλλο ήρθε κι έδεσε με το θέμα!!! Βίκυ μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και σου εύχομαι καλή επιτυχία στην κλήρωση!

Katerina said...

Πολύ ωραίο το βιβλίο-ποδήλατο!
Μπράβο Βικάκυ!