Sunday, June 13, 2010

Γάμος, φωτιά στα κόκκινα

Για αυτό το βιβλίο ευχών χρησιμοποίησα την λατρεμένη σειρά "Scarlet letter" της basic grey! Βασικά είναι και τα μοναδικά χαρτιά γάμου που είχα γιατί ασχολούμαι καθαρά με το παιδικό ευχολόγιο! Θα τα χρησιμοποιούσα για το άλμπουμ του δικού μου γάμου (ακόμα να το φτιάξω η αθεόφοβη) αλλά ταίριαξαν με το "φωτιά στα κόκκινα" που μου είπε χαρακτηριστικά το Ξενάκι οπότε χαλάλι! Εύχομαι τα παιδιά να είναι ευτυχισμένα και να ζήσουν μια ζωή έντονη όπως θα είναι και ο στολισμός τους, γεμάτη χαρές και συγκινήσεις!







Παρακάτω στο στρογγυλό δεξιά, μπορεί να μπεί μια φώτο!


12 comments:

Maria said...

άλλη μια φανταστική σου δουλειά!!! μια χαρά το κατέχεις και το ευχολόγιο γάμου!

Unknown said...

Vicky this album is very interesting,love the paper collection too.

Πλεκτο Εγκωμιο said...

Καλημέρα!! Τέλειο και πολύ πολύ πρωτότυπο στους χρωματισμούς! Καλή εβδομάδα να έχεις με πολλές νεες δημιουργίες!

Μαιρη said...

Βίκυ μου πολύ πολύ όμορφη δουλειά!!!
Αχ μου αρέσει που είδα κάτι διαφορετικό από βιβλίο ευχών βάφτισης!!!
Μπράβο!!!!

Ελευθερία said...

wow!!! οντως φωτιά στα κόκκινα!! μπράβο Βικάκι!!!

Melenia Agapides said...

Βίκυ τα καταφέρνεις θαυμάσια και με τα βιβλία γάμου!!! Μπράβο!! Μου αρέσει πολύ αυτή η συλλογή, είναι τολμηρή και στυλάτη και την έχεις αναδείξει τέλεια!

Rena said...

Πολύ πρωτότυπο και υπέροχα χαρτιά!

Katerina said...

Πολύ όμορφο Βίκυ! Μπράβο!

Vicky Varvadouka said...

Σας ευχαριστώ κορίτσια...το είχα άγχος....Να είστε πάντα καλά!!!!

eudokia said...

ανατρεπτικό ευχολόγιο! αλλά και το νυφικό της νύφης!
πολύ ωραίο και αφού είναι αυτό που αρέσει στο ζευγάρι είναι το επιθυμητό!well done!

Unknown said...

Βίκυ μου πράγματι σκίζει το ευχολόγιο. Τα συγχαρητήρια μου!!! Κι επειδή είσαι και γλυκειά μανούλα έχω ένα γλυκό βραβείο για εσένα! Μπορείς όποτε θέλεις να περάσεις απο το blog μου να το πάρεις.

Φιλάκια πολλά

Δέσποινα said...

Ζηλεύω τόσο πολύ αυτή τη bride και τον groom που έχουν αυτό το τέλειο βιβλίο ευχών στα χέρια τους που μάλλον θα πρέπει να σταματήσω να το κοιτάω!
Είναι συγκλονιστικό!